בניית אתר וורדפרס – הפלטפורמה הנפוצה לבניית אתרים

וורדפרס היא המערכת הנפוצה ביותר לבניית אתרים, בניית אתר בוורדפרס היא מומלצת מאחר והמערכת גמישה במיוחד ומאפשרת לנו עם קצת ידע לבנות אתרים ברמה גבוהה שלא רק שנוחים לניהול, הם גם מותאמים לקידום אתרים ומאפשרים לכם לקחת את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.

למעשה, אתרים גדולים מאוד ואתרים קטנים כאחד מבוססים על מערכת וורדפרס. נתונים מראים שכ 30 אחוז מכלל האתרים בעולם בנויים על וורדפרס, עובדה שאכן מאשרת לנו שוורדפרס זה לא סתם שם שכולם מכירים, אלא מערכת מתקדמת עם חווית משתמש ברמה גבוהה שמאפשרת לנו לבנות אתרים ללא פשרות.

בניית אתר בוורדפרס – למי מתאים אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס מתאימה לכל אחד. המערכת מאפשרת לבנות אתר מכל סוג מאתרי תדמית ועד חנויות אינטרנטיות גדולות. אך כמו בכל תחום, למערכת יש התמחות באתרים מסוים מאשר מפני אתרים אחרים. בניית אתרים בוורדפרס מתאימה במיוחד לבלוגים, אתרי חדשות ואתרי תוכן אחרים, מכיוון שוורדפרס היא בבסיסה פלטפורמת תוכן, בעיקר בלוגים. אך מאחר שוורדפרס היא מערכת קוד פתוח, הגבול ליצירתיות הוא השמיים וניתן לבנות כל אתר שרוצים.

עוד סוג אתרים שמאוד מתאימים לבנייה דרך וורדפרס הם אתרי תדמית, בעקבות אלפים רבים של תבניות שנוצרו במהלך השנים האחרונות שמתאימות במיוחד לאתרי תדמית ובכך עסקים קטנים רבים הקימו את אתריהם במערכת וורדפרס.

בניית אתרים בוורדפרס – קהילה

כאמור, וורדפרס היא מערכת קוד פתוח והקוד שלה חשוף, בעקבות כך היא גמישה ביותר והשמיים בה הם הגבול. אפשר לשנות בה הכל ולבצע את כל השינויים העולים ברוחנו עם קצת הבנה בקוד או בעזרת איש מקצועי בתחום התכנות. למי שאין הבנה בקוד אז אל דאגה, בוורדפרס קיימת קהילה ענקית של מתכנתים וחברות שלמות שבונות מאות אלפי תוספים לכל מטרה שרק תחלמו עליה, וכל זה בלחיצת כפתור.

למרות שחלק מהתוספים עולים כסף ולדעתנו האישית הם שווים ביותר את הסכום, מרבית התוספים הם חינמיים לגמרי, כך שאם תצטרכו איזושהי פונקציה כאשר אתם בונים אתר עם וורדפרס אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו את הפתרון בחנות התוספים של וורדפרס.

כאמור, הקהילתיות בוורדפרס היא משהו שאין שני לה והיא אחת הסיבות שהמערכת הזו כל כך פופולרית. מצד אחד אנשים רבים בונים תוספים שונים רק על מנת לשפר את החוויה בבניית האתר בוורדפרס ומצד שני קיימים פורומים ובלוגים רבים שבהם אנשים עוזרים אחד לשני ועונים על כל שאלה שתחפצו.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest