מימון לרכב – הלוואה לרכישת רכב

כולנו מכירים את הרגע שבו אנו מבינים שאנו צריכים רכב חדש. לא רק שהרכב הישן עושה בעיות ועם הבעיות מגיעות הביקורים התכופים במוסך וההוצאות הגדולות, אנו גם חולמים על הרגע שבו אנו נוהגים ברכב חדש ונוצץ שנוסע חלק ומכבד את בעליו.

אין ספק שרכב חדש משפר את איכות החיים שלנו, במיוחד במדינה שהתחבורה הציבורית בה אינה מפותחת ומרבית האנשים תלויים ברכב הפרטי. עם הצורך ברכב חדש מגיע גם ההבנה שזוהי הוצאה רצינית של עשרות עד מאות אלפי שקלים ושאנו צריכים ממון רב, אך מרבית האנשים אינם מסוגלים לשלם על רכב חדש בבת אחת ופונים לקבלת הלוואה שאותה ניתן לקבל ממקורות רבים, אך ההבדלים בתנאי ההלוואות כל כך גדולים שכדאי לכם מאוד לעשות מחקר לפני שאתם סוגרים אחת.

מימון לרכב – למי לפנות על מנת לקבל את ההלוואה הטובה ביותר?

בחירת מקור הלוואה היא חשובה ביותר אם אתם מעוניינים לחסוך מעצמכם תשלומי ריביות גבוהים. כאשר בעצם אתם יכולים לפנות לבנקים וחברות כרטיסי אשראי לקבל הלוואה, דווקא סוכנויות הרכב מציעות הלוואות מימון מלא לרכב בריבית אטרקטיבית ובתנאים מיוחדים.

מימון לרכב – הלוואה מסוכנויות הרכב

סוכנויות הרכב הן אופציה מעולה לרכישת רכב, מלבד העובדה שאתם מגיעים אל סוכנות הרכב ומלאי הרכבים גדול ומגוון במיוחד, הסוכנויות יעשו הרבה על מנת ללכת לקראתכם. בדרך כלל הריביות של סוכנויות הרכב הן נמוכות בהרבה מהריביות של הבנקים וחברות האשראי, לפעמים הריבית אפילו אפסית.

בנוסף, סוכנויות הרכב נוטות למצוא פתרונות מימון רכב לכל אחד, בזמן שבבנקים תצטרכו לעמוד בפרמטרים מסוימים על מנת שתקבלו את ההלוואה.

המשמעות? לא כל אחד לא יכול לקחת הלוואה מהבנק, אבל כמעט כל אחד יכול לקבל הלוואה מסוכנויות הרכב ואפילו בתנאים אטרקטיביים במיוחד.

מימון רכב – טרייד אין

בנוסף לפתרונות מימון הרכב, סוכנויות הרכב מציעות טרייד אין על הרכב הישן שלכם בהתאם למחירון ובכך אתם מצד אחד חוסכים את הכאב ראש של למצוא קונה לרכב הישן שלכם ומצד שני מגלמים את הטרייד אין במחירו של הרכב החדש.

מעוניינים ברכב חדש? כנראה שאתם צריכים הלוואה. כמו שאתם רואים לא חסר מקומות לקחת מהם הלוואה, השאלה היא מה הריבית ומה הם התנאים. סוכנויות הרכב בהחלט מציעות אלטרנטיבה ששווה לבדוק, על פני הבנקים וחברות האשראי.

מימון רכב – בשורה התחתונה

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest