מימון רכב – האם זה כדאי ולמי זה מתאים

כל מי שמעוניין ברכישת רכב מכיר את האפשרות של מימון רכב שמציאות סוכנויות הרכב השונות, מימון רכב למעשה מאפשר פריסה של תשלום הרכב לתשלומים שמותאמים לרוכש הרכב ובכך מקלים משמעותית את תשלום תג המחיר הגבוה של רכב חדש, השאלה העומדת על הפרק היא למי מתאים מימון לרכב? האם רק לאנשים שצריכים עזרה לממן את הרכב או האם עבור כל אחד?

מימון רכב – הון עצמי מוקדם

כשאתם ניגשים לבצע עסקה כל כך משמעותית כמו קניית רכב, כמובן שהאלמנט החשוב ביותר הוא מצבכם הכלכלי בבנק. יש להבין כי ככל שההון המוקדם שלכם גבוה יותר כך תצטרכו לשלם פחות תשלומים לסוכנות הרכב בעסקת מימון לרכב ובכך להימנע מתשלום ריבית מיותר, אז למעשה אם אתם יכולים לשלם על הרכב במזומן או בצ'ק אחד תחסכו מעצמכם תשלום של כמה אלפי שקלים על הריבית, אך האם חיסכון הריבית הוא החשוב ביותר?

מימון רכב – חלוקה נוחה לתשלומים של מחיר הרכב

מעבר לחיסכון בכסף, מימון רכב מציע לכם משהו שערכו לא פחות חשוב מאשר חסכון ריבית והוא היכולת לשלם את סכום הרכב בצורה גמישה ונוחה הרבה יותרבתשלומים. למעשה, גם אם יש לכם את ההון המוקדם לשלם על הרכב במזומן, למרבית האנשים לא נוח להוציא בבת אחת עשרות עד מאות אלפי שקלים וחלוקה של תשלומי הרכב היא נוחה להם הרבה יותר, גם אם מדובר על תשלום ריבית. אז אם אתם מעוניינים לקנות רכב חדש בלי לקרוע את מסגרת הבנק שלכם, מימון רכב זו אופציה מעולה ונוחה להתחדשות ברכב חדש

מימון רכב – רכב קונים רק אצל ניו קאר ליס

ניו קאר ליס מציעה לכם תוכנית מימון עד 100 אחוז מימון לרכב, עם ריבית נמוכה הרבה יותר מאשר המתחרים. ניו קאר ליס מתפארת במלאי רכב מגוון ויוקרתי, אצלנו תוכלו למצוא כל רכב שתצטרכו, רכבים משפחתיים, רכבי פנטי ושטח, רכבים מסחריים וגם מכוניות יוקרה. רוב הרכבים שלנו הם יד ראשונה ישירות מהיבואן הרשמי ובכך למעשה אתם מקבלים רכב עם אמינות של היבואן ועם תוכנית מימון נוחה במיוחד של סוכנות רכב, במחירים טובים יותר. אתם מוזמנים אלינו לקבל ייעוץ ולבחור את הרכב החדש שלכם בתנאי תשלום נוחים ביותר המותאמים במיוחד עבורכם.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest