פייסבוק ואינסטגרם לבעלי עסקים


הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם כבר מזמן כבשו את העולם. כולנו מבלים בהן כמה פעמים ביום, כותבים פוסטים או משתפים חוויות עם חברים, ואלו רשתות שכוחן עולה כל הזמן. אם בעבר הן היו לבילוי וירטואלי בלבד, היום ברור כבר שהן שחקניות משמעותיות בעולם העסקי. האפשרות להגיע לכל אחד כמעט בכל מקום על בסיס פרופיל רצוי, הופכת את הרשתות החברתיות הללו לכאלו שחובה לבעלי עסקים ללמוד על השימוש בהן לעומק. ניצול חכם שלהן יכול להביא לתוצאות מרשימות, הרבה יותר מאשר בעולם הפיזי.

יכולת פילוח מדהימה

אז למה כדאי ללמוד פייסבוק ואינסטגרם לבעלי עסקים ? יש כמה סיבות לכך אך העיקרית שבהן היא יכולת הפילוח של קהל היעד. הרשתות החברתיות אוספות עלינו מידע כל הזמן, יודעות עם הזמן מי הם החברים שלנו, מהם תחומי ההתעניינות שלנו, איפה אנחנו מבלים, מהם גילאי הילדים שלנו, איפה אנחנו גרים ועוד דברים רבים. בעלי עסקים יכולים לנצל את המידע הרב הזה בשביל לפרסם לפי פילוח אישי, בהתאם לפרמטרים שהם מגדירים מה שימקד את הפרסום. כך לדוגמא מי שיש לו חנות תכשיטים יכן לפרסם לאנשים סביב גיל ה-40 במצב סוציואקונומי בינוני – גבוה, כאלו שמתעניינים בתכשיטים וגרים ברמת גן. יכולת הפילוח אם כן היא מדהימה.

מה לומדים בקורס פייסבוק ואינסטגרם לבעלי עסקים?

בלימודי פייסבוק ואינסטגרם לבעלי עסקים לומדים קודם כל לתפעל את הרשתות הללו, מה אפשר לעשות עם כל כפתור וכפתור ואיך לעבוד עימן. לומדים איך לכתוב פוסטים שיווקיים בצורה נכונה, איך לפרסם בצורה אורגנית ובצורה ממומנת, באילו דרכים אפשר להגיע לקהל יעד רחב ומתאים, וכמובן שימוש בכלים מתקדמים. הכוונה בכלים מתקדמים היא לצורך העניין שיווק מחדש בפייסבוק מה שאומר שמי שנכנס לאתר העסק ירדפו אחריו פרסומות בפייסבוק. יש יותר ויותר כלים שהרשתות הללו מספקות לבעלי עסקים וחובה לנצל אותן עד תום.

לימודים מרתקים ומעשירים

לימודי פייסבוק ואינסטגרם לבעלי עסקים הם לימודים מרתקים ומעשירים. הם מאפשרים לכל אחד לפעול בזירות הללו, והיום זו כבר לא פריווילגיה אלא חובה. "אם אתה לא שם אתה לא קיים" כבר נאמר, מה שנכון במיוחד לרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק ואינסטגרם. מי שלא ישווק את העסק שלו ברשתות הללו, לא רק שיפסיד לקוחות אלא גם ישלח את הלקוחות הפוטנציאליים שלו היישר לזרועותיהם של המתחרים שלו. לימודים כאלו יכולים לעשות שינוי משמעותי בעסק וצריך לקחת את זה בחשבון.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest