פסנתר חשמלי נייד או נייח – מה כדאי לבחור

פסנתר חשמלי, מעצם היותו כלי שנשמע נפלא, הוא גם אופציה מעולה עבור מי שמעוניין לנגן על פסנתר אך אין ברשותו את הסכומים הגדולים לרכישת פסנתר אקוסטי. פסנתרים חשמליים באים בכל מיני תצורות, אך התצורה שאליה מתייחסים רבים כאשר הם מתעניינים בפסנתרים חשמליים היא האם לרכוש את הפסנתר החשמלי נייד או נייח.  התשובה לשאלה זו היא תלויה רבות בצרכים של כל אחד ואחד.

פסנתר חשמלי – קצת מידע על היתרונות המרכזיים

באופן כללי פסנתר חשמלי טומן בתוכו יתרונות רבים על פני פסנתר אקוסטי, חלק מהיתרונות הם המשקל הקל של הפסנתר, שליטה בגובה הצליל עם אפשרות הגבהה והנמכה, אפשרויות שינוי הצלילים בחלק מהפסנתרים כך שאתם יכולים לגוון ולא להשאר עם אותו צליל בלבד, אפשר לנגן עם אוזניות ובכך לנגן גם בשעות הקטנות של הלילה, ניתן לחבר אותו ישירות למחשב ולהקליט ללא ציוד הקלטות מסובך ויקר וכמובן שהיתרון המרכזי הוא מחירו של הפסנתר החשמלי ביחס לפסנתר האקוסטי. אך מעבר לכל היתרונות האלו נתייחס לאפשרות הניידות או נייחות של הפסנתר החשמלי.

פסנתר חשמלי – פסנתר חשמלי נייח

היתרונות של הפסנתר החשמלי הנייח על פני אחיו הנייד הם שמבחינה חיצונית הוא מרשים יותר ומשמש ממש כ"רהיט" אם תמקמו אותו בסלון למשל. בנוסף הפסנתר יציב יותר. בזמן שפסנתר נייד מונח על סטנד בצורת X, שתורם רבות לניידות שלו אך לא ליציבות, פסנתר נייח הוא בעל סטנד יציב יותר והוא גם מקובע אליו ויש אנשים שיציבות הפסנתר היא מאוד חשובה להם.

פסנתר חשמלי – פסנתר חשמלי נייד

היתרונות של הפסנתר הנייד על פני הפסנתר הנייח הם יכולת הניוד שלו. יש אנשים שזה מאוד חשוב להם לנייד את הפסנתר החשמלי, במיוחד אמנים ומוזיקאים שמופיעים הרבה ועושים חזרות וכמובן צריכים כלי שיהיה נוח לנייד אותו ממקום למקום. לאנשים כאלו פסנתר חשמלי נייד הוא חובה.

בנוסף עוד יתרון מפתיע של פסנתרים ניידים מתבטא גם במחיר. בזמן שמחירי הסטנדים לפסנתרים נייחים נע בין 500 ל – 900 ש"ח בקירוב, מי שמעוניין לרכוש פסנתר חשמלי נייד ויש לו כבר סטנד או רוכש סטנד זול יותר, יכול לרכוש את אותו פסנתר רק עם המקלדת ובלי הסטנד נייח בלפחות 500 שקל פחות. כלומר המחיר של פסנתרים נייחים מגלם בתוכו גם את מחיר הסטנד וכאשר אתם קונים פסנתר נייד אתם מורידים מהמחיר את עלות הסטנד.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest