קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני – לשים את האתר שלך במקום החשוב ביותר ברשת

כל בעל עסק מכיר את כוחה של גוגל. כאשר אנשים מחפשים שירות או מוצר מסוים הם משתמשים בדרך כלל בשורת החיפוש של גוגל, שבתמורה מציגה להם תוצאות חיפוש עם האתרים שרלוונטיים לשאילתת החיפוש שלהם.

אנשים באופן טבעי נוהגים לבחור בתוצאות החיפוש הראשונות ולא להתייחס לתוצאות האחרות. אילו אתרים יופיעו ראשונים מתוך עשרות עד אלפי אלפי האתרים? כל זה תלוי בפרמטרים מסוימים אליהם מתייחס לגוגל ובעקבות כך מצידה את האתרים האלה ראשונים.

קידום אורגני – להשיג אלפי לקוחות אונליין

אז כמו שאמרנו, קידום אורגני בשורה התחתונה הוא להקפיץ את האתר שלכם לתוצאות הראשונות בגוגל. איך עושים את זה? שומרים על קריטריונים של איכות על פי המדדים של גוגל, עבודת תוכן וקישורים אינטנסיבית.

כאשר גוגל סורקת את האתר ורואה שהוא בנוי בצורה איכותית, מומלץ על ידי אתרים אחרים (על ידי קישורים נכנסים) ואינפורמטיבי, היא יודעת שהאתר הזה ראוי להיות בתוצאות הראשונות של גוגל מכיוון שהוא מספק את הסחורה, הוא רלוונטי לגולש שעכשיו הקליד את מילות החיפוש. אם גוגל תציג לגולשים אתרים לא רלוונטיים, השימוש בגוגל יפחת, מה שגוגל ממש ממש לא מעוניינת בו. כך שהאינטרנט הוא גם לגוגל וגם לכם.

קידום אורגני – איך מתבלטים על פני כל אלפי האתרים האחרים

בשביל לקדם את האתר שלכם יש צורך בעבודה אינטנסיבית וארוכה, שבאה לידי תוצאות בעיקר בטווח הרחוק. העבודה כוללת בניית קישורים, אופטימיזציה של האתר על פי הפרמטרים של גוגל והרבה תוכן שמבוסס על מילות מפתח שאתם מעוניינים להופיע עליהן כאשר גולשים מחפשים אותן בשורת החיפוש של גוגל.

האתר שלכם נסרק כל כמה זמן על ידי גוגל וכאשר גוגל רואה שהאתר שלכם בפעילות מתמדת וקיימות בו מילות המפתח המסוימות, אז היא תעלה אתכם במעלה תוצאות החיפוש. גם אם הגעתם למיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש, יש צורך בעבודה ותחזוקה שוטפת של האתר שלכם על מנת לשמור על המקום, על מנת שעשרות המתחרים שלכם לא יצליחו לעבור אותכם ולהוריד אותם למטה בתוצאות החיפוש.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest