קיה פיקנטו החדשה, הקטנה והמרעננת

מכוניות קטנות נהיות יותר ויותר פופולריות במדינות עם מטרופולין אורבני וצפוף, וניתן לראות זאת בקלות על ידי המגוון הרחב של מכוניות קטנות המוצעות על ידי כל יצרני הרכב הגדולות. קיה, עם זאת, היא ללא ספק מובילת השוק בענף, והפיקנטו מתבגרת ומתעדכנת שוב כדי לענות על הציפיות העדכניות לרכבים עירוניים.

הציפיות עבור מכוניות המיועדות לעיר הן בסך הכל די פשוטות: מחיר זול ככל האפשר, תוך כדיי חוסר פשרות כשמדובר בחלל רכב גדול ומרווח, ובמקביל לספק לנהג נוחות נהיגה בסטנדרטים גבוהים שלהם היינו מצפים מרכב בשנת 2019.

פנים הרכב ותוספות

קיה פיקנטו מגיעה עם מספר גדול יחסית של תוספות ואפשרויות הניתנות לבחירה, אולם התצורה העיקרית איתה היא יוצאת מהמפעל היא מרכב האצ'קבק 5 דלתות, שבאופן מלא חן ומקצועי מאפשרת מספיק חלל ל-5 כיסאות נוסעים, כל זה ללא חוסר הנוחות של מכונית עם 3 דלתות, ומבלי להתפשר על הקומפקטיות המגיעה עם החבילה הכוללת ומצופה מרכב עירוני.

מנוע וביצועים

עם זאת, הפיקנטו מגיעה עם רק שני מנועים זמינים, שניהם מונעים על ידי בנזין ושניהם דיי קטנים, מנוע אחד הוא 1.0 ליטרים, והמנוע השני 1.2 ליטרים, בהתאמה. המנוע הראשון מושלם כל עוד הפיקנטו משמשת לנסיעה בעיקר בכבישי העיר, וזאת מאחר ונפח המנוע הקטן מקשה על הרכב לעלות לכבישים המהירים, ונדרשת רגל כבדה על דוושת הגז. גרסת ה 1.2 ליטר מצד שני מאפשרת לפיקנטו להגיע ל100 קמ"ש ללא שום בעיה, והרכב מאיץ הרבה יותר בקלות מאשר גרסת ה-1.0 ליטר, וזאת תודות לתוספת נפח המנוע. לקיה פיקנטו יש גיר אוטומטי עם 4 הילוכים, אך גרסת ה-5 הילוכים ידנית עושה שימוש טוב ויעיל יותר של משאבי המנוע הזמינים.

נוחות וחווית נהיגה

הישיבה בקיה פיקנטו נוחה מאוד, במיוחד הישיבה במושב הנהג, היא מספקת לנוסעים תמיכה טובה ומונעת מהגוף לעוף לצדדים בפניות, בנוסף מגיעה עם אפשרות התאמת גובה כמעט בכל התצורות הזמינות, חוץ מהתצורות הבסיסיות והפשוטות ביותר, כל זה תוך כדיי שילוב מושלם עם המיקום המבריק והמדויק של דוושות הרכב. לוח המכוונים עדין ונעים לעיניים, וקיימים בו כל השליטות והאפשרויות במקומות הנכונים והמדויקים.

לסיכום

בסך הכל, קל לראות למה קיה פיקנטו מוצלחת כמו שהיא תוכננה להיות. הפיקנטו מאפשרת באופן מושלם את הפשרה הקלאסית בין גודל, מחיר, ביצועים ונוחות. הפיקנטו מלהטטת בין כל התכונות האלו שגורמות למכונית עירונית להיות נעימה, במחיר זול מאוד של רק 10,000 יורו לתצורה הבסיסית.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest